جاذبه های گردشگری اردبیل معرفی می شود
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

میراث فرهنگی

معاون گردشگری میراث فرهنگی اردبیل:

جاذبه‌های گردشگری اردبیل معرفی می‌شود

خبرگزاری ارتاویل نیوز: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:در توزیع عادلانه سفر در استان اردبیل به دنبال معرفی جاذبه های جدید گردشگری در مناطق مختلف به ویزه منطقه جنوب استان هستیم.

به گزارش ارتاویل نیوز، قادر تقی زاده ظهر امروز در مراسم پایانی جشنواره غذاهای سنتی و اقوام ایرانی در خلخال اظهار کرد:همچنان توزیع سفر و گردشگری در استان اردبیل ناهمگون است و باید با توجه به ظرفیت های گردشگری مناطق مختلف استان این توزیع مناسب انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در استان اردبیل با حجم ورودی مسافران و گردشگران به شهر سرعین، اردبیل و در نهایت مشگین شهر رو به رو هستیم در حالی که سایر مناطق به ویژه جنوب استان اردبیل از این توزیع سفر محروم هستند.

نقی زاده با تاکید بر ضرورت فعال شدن شهرهای دیگر در جذب گردشگر با سرمایه ها و داشته های تاریخی و طبیعی و مواهب خدادادی و توسعه تجاری بیان کرد: گردشگری محور شمال-جنوب استان اردبیل در مسیر توسعه خود نیازمند معرفی ظرفیت های بیشتر و توانمندی های فوق العاده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه در سال های گذشته محور غرب-شرق استان اردبیل بیشترمعرفی شده که این خود به جذب گردشگر در این محور منجر شده است، افزود: در توزیع عادلانه سفر به دنبال معرفی جاذبه های جدید هستیم.

نقی زاده از خلخال به عنوان مجموعه ای بی نظیر از معرفی اقوام و آداب و رسوم مختلف از کرد، ترک، تاتی و گیلگی گرفته تا برخی از آداب و رسوم منحصر به فرد یاد کرد و گفت: ما در این شهرستان زیستگاه ها و مناطق گردشگری نمونه بسیار جذابی داریم که هنوز به شکل کامل به گردشگران معرفی نشده که امیدواریم با راه اندازی تورهای گردشگری چند روزه در استان اردبیل در معرفی خلخال و توانمندی های آن مفید و موثر عمل کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره ملی غذاهای سنتی و آداب و رسوم اقوام ایرانی در خلال فرصتی را فراهم کرده تا میهمانان 24 استان کشور و مسافران خارجی بهتر با ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان آشنا شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل اظهار کرد: برگزاری مستمر چنین جشنواره هایی در جنوب استان اردبیل سبب می شود تا خلخال و کوثر از جنبه های مختلف مورد توجه قرار گرفته و ظرفیت های آن بیش از گذشته به عموم ملت ایران به ویژه اهالی صنعت گردشگری و توریسم معرفی شود.

انتهای پیام/ج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, ] [ 21:25 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 114893
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1